Sol motherfuckers!!

Förlåt alla trogna läsare som satt och uppdaterade min blogg-sida hela kvällen igår bara för att jag sa att jag KANSKE skulle lägga ett till inlägg innan sömnen. Det kom aldrig. Men vad gör man om ens syster ockuperat datorn? Man skiter i, och så går man och lägger sig istället!

Igår hade jag och Tess det ganska romantiskt på mitt rum, tända ljus och allt. Det hettade till rejält där ett tag, men det blev svalare när jag öppnade vädringsfönstret ;) Hahaha, stupid - vi kollade bara igenom Petras skolkataloger. Förundrades över hur små vissa var, hur sminkade vissa var - fick ont i hjärtat när vi såg vissa. Ja ni vet den där känslan som jag pratat om förut, man vill bara krama dom!!

.. Det är soligt idag. Fin fin sol, men det är lite kallt. Om jag inte hade haft denna äckliga hosta, snuva och halsont så hade jag vart ute i pulkabacken på dirren! Jag hade krigat med skranan, åh fan vad kul det hade vart! Jaja, den här snön lär ju inte försvinna i första taget, och inte pulkabacken heller för den delen hoppas jag.

Tagga
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Mhairi

You need more pictures on your blogg!

2010-01-07 @ 05:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0