Sweet sunday

Gårdagens Meny:

Räkcocktail
Rådjursstek m. potatisgratäng, rostade rotsaker och chokladsås (eller kantarellstuvning)
Chokladpaj m. grädde och färska jordgubbar

Jag säger bara en sak, om det alltid blir sånhär god mat när någon fyller 42 så tycker jag att folk borde fylla 42 oftare. Grattis i efterskott förresten, Jocke.

Efter en helt underbar middag var taggen på topp, och det var dags att dra ut. Planerna var krogen -> sen corona! Men jag vet inte, av någon anledning så fastnade vi på krogen hela kvällen. Kan det ha vart för att vi fick gratis drinkar? Kan det ha vart för att det var mycket folk där, varav vissa jag inte sett eller snackat med på länge? Eller kan det ha vart för att det alltid är nice musik där? Det är inte alla ställen som spelar Do Me!!
Tummen upp för gårdagen i alla fall, den var toppen!

Jallafall, jag försöker fixa some new nice musiiic, men det går trögt! Har fått några nya låtar i alla fall, som jag tror jag ska bränna ut på en skiva och somna in till ikväll, det kommer bli nice.

Så länge kan ni få titta på denna video. Jag måste säga att jag älskar hur dom pratar, det är typ därför jag älskar det här klippet.. ja, och för beatboxningen och sjungandet såklart!
Men deras dialekt, goooosh! Jag dör typ. Ganstaaah-brittiska. Tungt.


-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hitta egna ord din tönt!!



Sluta vara wannabee Evelina !!

Mammatojare

2010-01-18 @ 13:18:24
URL: http://epettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0