Torsdag

Stormen har lugnat sig, tur det - annars kanske man skulle börja bli orolig för en ny istid som i the day after tomorrow? I alla fall, i och med att stormen lagt sig så har plogbilarna vart ute - OCH JAG ÄR ARG PÅ DOM! Dom har ju plogat för mycket, ända ner till asfalten ju!! Slut på sparkandet. That makes me sad. Sparka som är så roligt. Men jaja, sånt man får leva med.. Idag tror jag att jag ska koppla av lite och läsa en bok. Och dricka te. Jag känner att jag har något som ligger och lurar nere i min hals, och det skulle inte vara kul att bli sjuk nu precis när jag ska fara bort... Hehe.

Helt totalt kolosalt värdelöst inlägg ni fick.
Grattis.
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: emma

äääälskar musiken du har på din blogg :D

luv iit !

2010-01-29 @ 11:17:35
URL: http://emmazandihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0