Whats crackin''??

En fortfarande smått sjuk Sandra har DARADAMDAMDAAAAAAAAAAM *trumvirvel*
S T Ä D A T  K L A R T  M I T T  R U M ! !

Hehe, lite på tiden kan man väl tycka. Sen behöver vi väl inte nämna att det ligger massa påsar och skit som ska slängas i soffan framför öppenspisen här uppe istället. Nej nej. Det är inte mitt rum, det är någon annans ansvar.
.. Okejdå, jag SKA ta hand om dom.. snart!

Vill ni veta en annan sak? Idag kan ni få kalla mig SuperSnälla-SilverSandra för jag har gjort en god gärning idag, och jag vill passa på att ge creds till mig själv! Jag blev nämligen väckt av en vän i nöd runt halv sju imorse, stackarn höll inte på att ta sig hem. Satt där ensam på arlanda med ett ej fungerande bank-kort. Så snäll som jag är bokar jag en flygbiljett åt na! För att vara ärlig, det var den allra första flygbiljetten jag bokat i hela mitt liv, så jag hoppas han tog bra vara på den! Haha, skämt åsido.

Nej vet ni vad, om jag ska komma någonvart idag så är det kanske bäst att man tar på sig lite riktiga kläder!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0