WooooooooHOoooooooOOoOoo

Jag känner mig lite hype! Men jag tror att min kropp har lagt in växeln övertrötthet - men det hela gick snett, så här sitter jag, speedad till max och allmänt... GLAD!

Och för er som vill veta, min blogg är värd 2 139 kr minsann! Det var inte illa pinkat med tanke på mina.. tre läsare? Okej, det där var kanske en underdrift, men jag trodde min blogg skulle vara värd högst 5 kronor eller nåt!

I alla fall, idag blev jag, Tess och Åsa stolta ägare över Avatar-biobiljetter - SÅ JAG TAGGAR! Det var länge sedan jag var på bio nu!
Eller nej vänta, det var i onsdags.. Men jaja, det känns som att det var länge sedan.

Idag har jag även läst på lite om mitt stjärntecken och vad det säger om mig osv. Jag blev nästan helt fanatisk där ett tag, det blev nästan hjärntvättning, för om det var någonting som inte stämde riktigt så blev jag nästan rädd och tänkte, oj - nu måste jag göra såhär istället så det stämmer in på normen i mitt stjärntecken!
Men i alla fall, det var sjukt läskigt hur mycket det är som stämmer, liksom, de förklarade typ relationen till min far till punkt och pricka osv! Jag är i alla fall en jungfru (född i rörlig dekad) om det säger er något! Det de flesta sidor kom fram till är i alla fall att jag har ett sinne för detaljer, jag är pedantisk, jag är flitig - men lite tillbakadragen. Som jungfru är man väldigt kritisk, både självkritisk och kritisk mot andra tydligen (förlåt i förväg, men det stämmer typ. Dock brukar de flesta klara "inträdesprovet" och då är jag inte lika kritisk längre). Sen stod det också att jag är väldigt lojal, hjälpsam och pålitlig! Och det mina vänner kan jag faktiskt tycka stämmer ganska bra (jag menar, läs bara förra inlägget så förstår ni ju själva), och förövrigt så tycker jag att det är viktiga egenskaper hos personer. Att man kan lita på folk, och att ens vänner finns där om man behöver hjälp - oavsett vad! Kan man hjälpa ska man hjälpa!

Sen stod det massa om hur man tycker och tänker om kärlek och relationer - även där var det läskigt likt!

Iaf, nu inne i min lilla hype-mode så har min hjärna en tendens att springa iväg i tankar och funderingar. Är det här verkligen sant? Hur kan dom veta såna här grejer bara beroende på vilken månad man är född i och i hur planeterna står i himlen just då osv? Läskigt!! Eller har dom bara haft en helvetes jävla tur, dom har myttat ihop något och sen så hoppas dom på det bästa, att det ska stämma in på de flesta... Sen även, om det här är äkta, sant, på riktigt - hur mycket inverkan har ens stjärntecken på ens personlighet?
100%
75%
50%
25%
?

Hur mycket beror på astrologin och hur mycket spelar uppfostran och uppväxten in i det hela. Vad är det som gör att vi utformas till de som vi är idag? Ingen vet, ingen vet.
Jo, gud vet. Amen.

Nej, en eloge till er som krigat igenom all denna text. Men erkänn, det tåls att tänka på! Googla på erat stjärntecken och kolla om det stämmer in? Det var i alla fall lite intressant tyckte jag. Nu ska jag softalisera i min säng och försöka tagga ner lite!


-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Findel

Fin blogg!

Läget idag?

2010-01-05 @ 15:32:16
URL: http://findel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0