wöwöwöwöwöw

Okej, nu är jag både less och rastlös. Uttråkad. Ensam. Otaggad. (när ni läser det där så måste ni tänka det i samma tonläge som Lina i linas kvällsbok pratar när hon säger att hon är allt som börjar på 'O'. Aiit, deal?)

Jag tittade ut på våran balkong, och jag kom fram till att det är ett hav av snö där. Kan ni tänka er kylan om man lägger sig där? k k k k k k k k kaaaaaaaallt som i keaatten!

Okej, jag känner att det här kommer spåra ur, det är inte bra att skriva blogginlägg när man är.. ja allt det ovan-nämnda!

Hur som helst, just nu vill jag bara att det blir måndag, för det = avatar. Seeeeen kan hela universum hoppa över några dagar så att det helt plötsligt blir lördag. För vad händer då mina vänner? Jooo, inget mindre än PARADISBADET!! Jag vet inte hur länge vi har taggat och planerat paradisbadet, typ några månader nu? Finally så ska det bli av, på lördag bär det av, förhoppningsvis två bilar fulla men taggade peepz. Bad, bastu - massa rutchkane-åkning, och sen taggar jag även typ utgång eller något annat trevligt i den ännu rätt så oupptäckta staden. Det enda man har gjort i övik är ju faktiskt att missbruka e4:an. Det är bara ännu en stad man måste passera när man ska till stockholm, sundsvall, göteborg, till min morfar osv. Ända gången man stannar där är när man är på paradisbadet!

jaja, nu ska jag börja röra mig härifrån.. Tagga harry!
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: karrååw

kallt som i keatt!!!! hahhaahah

2010-01-02 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0