Eclipse

Jag är besviken. Vars tog dinosaurien vägen? Den fanns ju med på bilden (typ nåt inlägg ner).

NEJ JAG DRIVER.
Stört bra.

Det visste ni inte va egentligen, att jag är ett twilight-fan. And proud of it! Dock har jag väl inte tagit det till samma nivå som massa andra inbitna fans gjort. Jag har satt en gräns, jag går inte så mycket längre än att fantisera om Edward "while doing my private business". (Ett asbra tips om man gillar att fantisera att han biter en i halsen är att ha en gaffel nära till hands, och sen trycka den lite mot halsen som..).

.. Och sen mitt hemliga rum som jag tapetserat med deras affischer och alla artiklar om twilight - ett podie med vodo-dockor (Edward, Bella och Jacob såklart) som jag brukar gå in i när jag vill bli på bättre humör. När jag behöver hjälp att rensa min själ osv. Det är väl sånt som alla har?
Jag gör i alla fall alla mina ritualer bakom lås och bom, så om detta kom som en chock är jag inte förvånad. Men nu har jag i alla fall kommit ut med det, CONFESSION. Gud vad skönt det kändes.

Nej, undra om Sandra (det vill säga me, myself and I) ska ta att logga ut från denna sida nu. Alla kommer tro att jag är blogg-raped (ett fiffinurligt uttryck som jag kom på nu, ni vet alla brukar säga att man är face-raped? Ni förstår kopplingen alltså).
Det kan jag i alla fall säga att jag inte är!

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0