Hej världen, vad händer?

För tillfället känns det som att jag inte har något liv. Jag har ingen aning om vilken dag på veckan det är. Jag är inlåst på scandic. I värmen. Med svetten. Med flottet som man nästan drunknar i. I stressen.
Scandic äter upp en.

---- Ja, jag är lite less för tillfället. Två dagar till av slitande, sen blir det minsann en tvådagars ledighet. Fyfan vad jag längtar! ----

VM-final idag. Spanien vann, Holland förlorade. Inte så mycket mer att säga om det, för jag missade ju matchen. Eller, jag såg faktiskt förlängningen (så jag såg ju faktiskt det enda, och avgörande målet). Jag och massa tyskar, gud vad trevligt vi hade det.


Om man vill träffa på sånadär lite halvers udda människor, eller i alla fall sociala och pratglada männiksor så ska man gå till busstationen alltså. Eller ja, runtikring mitt område - bågenhusen. Var och varannan dag träffar jag på någon rolig/läskig/flummig/pratglad prick under min vallfärd från min bil till min port. Ibland är det kul, ibland drygt.
Och som idag, läskigt.
"Hej tjejeeeeen, läget?" (samtidigt som han spanar in hela mig, man ser bara hur ögonen far upp och ner)
P.S. Han var typ gammal, men trodde han var 15. Han stod och spelade musik högt ur sin mobil.
cOoLiNg



Detta blev ett väldigt osammanhängande inlägg - men who gives a fuck?
Det blir så när man är inlåst och inte hinner blogga på länge.

PUSS

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0