Körsbär är ju som godis!

Men mina är slut nu :(

Tisdagar är ju som sagt = tisdagsrex. Gårdagens tisdagsrex var nog det sjukaste jag vart med om. Värmen. Svetten. Trängseln. Men sjukt roligt var det.

Trots min minimala outfit - jag var i princip naken - så rann svetten. I ansiktet, i håret, på ryggen, på benen - och på KNÄNA. Det var som en sjö på mina knän.. Hur nasty? FÖR nasty.
Detta är fortfarande ett mysterie för mig, hur detta kunde hända. Sen så kan jag ju bara nämna att man får ganska ont i fötterna av att stå upp och dansa i 15 cm klackar tre timmar i sträck.. Men det var det värt.


MITT HUVUD ÄR FORTFARANDE FUCKED UP, SÅ OM JAG BETER MIG KONSTIGT, SÄGER/SKRIVER NÅGOT KONSTIGT SÅ SKYLLER JAG PÅ DET. SLUT FÖR MIG HEJS.

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0