Nämen!

Vadan detta? Vad gör jag, Sandra Renman uppe nu?
Den kan ni allt klura på.. nanananna.
Jävla mätt är jag i alla fall efter en go hotellfrukost på scandic! :)

I väntan på att ens trötthet ska komma tillbaka ska jag underhålla migsjälv med lite "roliga" frågor.

Hur bor du: Litet, men centralt!
Brukar du komma i tid: Till riktigt viktiga grejer, ja. Annars.. njaaa.
Hur lång är du: 167 cm kanske?
Kan du laga mat: Det hoppas jag då, med tanke på mitt yrke...
Vad jobbar du med/pluggar du: Kock/Servitris/Fritidsledare
Vad har du på dig just nu: Ojoj, vet inte om vi ska gå in på detta just nu..
Har du någon fobi: Ja, trånga utrymmen!
Hade du en bra kväll igår: Ja, massageeeeee :D
Vilket är ditt senaste inköp: Grädde
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Goa Scandic Hotels..
Har du sovit i din egen säng inatt: Si
Vad hade du sönder senast: Typ.. en glasflaska på jobbet tror jag..
Vem snackade du med senast: Malin!
Varm favoritdricka: Varm choklad, lätt!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: H2O
Alkoholhaltig favoritdricka: Ojoj, sippar helst på någon god drink..
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet inte.
Saknar du någon just nu: Njaa, inte så värst.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Bonga kinabongar. Nä. Men, lova saker och sen inte hålla det kanske?
Någon jag stör mig på: HAHA, det finns en del ja.
Intressen: Dans, musik.. Leva livet, äventyr.
senaste person du kramade: Ärligt talat, I don't know his name! Haha, bra Sandor, bra.
Senaste person du ringde: Malin Bergström minsann
Senaste person som ringde dig: Tros-Tess
Senaste person du fick sms av: Taha
Vad drack du senast: Blåbärssoppa!
Vill du ha barn: En vacker dag, självklart.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, den ska bli awesome!
Har rakat dina ben någon gång: Nej, aldrig.
Är du sugen på något nu: Sova kanske?
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: En vanlig dag? Sisådär.. 0!!
Använder du hudkräm: När jag orkar
Attraheras du av män med skägg: Det beror ju på mannen! ;)
Micro-pop eller poppa själv: Poppa själv
Brukar du baka: Jadå, det händer.
Röstade du i det senaste valet: Nääj. Var ju som för liten.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, men finns alltid rum för förbättringar!
Vilken låt lyssnade du senast på: Say when - The Fray
Har någon annan sovit i din säng inatt: ... Daniel, han sover alltid med mig :]
Vad tycker du är äckligt: Men äckliga saker.. typ kladd. Avlopp. Smuts. Fett. Smuts. BLÄ
Har du pengar på mobilen: Ytterst lite! Need a refill!

HIHIHAHAHOHOHEHE.
Nu blire filmis time!


-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: malin

"Har rakat dina ben någon gång: Nej, aldrig." hahaha.



Och vadå, refill på mobilen? Har du på allvar kontantkort? Nää? Det kan väl inte ens vara möjligt med tanke på hur mycket sms vi skickar? :P

2010-07-22 @ 17:38:22
URL: http://looklovely.blogg.se/
Postat av: syster

saknar du inte mig?? ::(:(:(:(:(:( nu blev jag besviken.. riktigt besviken..

2010-07-22 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0