Sandra hyllar!

Jag har hittat min räddare. Min nya älskling.


Kanscheeeeee världens bästa hårprodukt? Eh, JAAAAAAAAA!

Nu ska ni få höra vad det är.

Det är en hårmousse som man sprayar i håret. Det gör så att håret känns tjockare och fylligare. Man får mer volym på frillan, och allt detta utan att håret känns hårt/kladdigt/smutsigt. Den känns knappt alls, det känns som att håret är orört! Plus, som om detta inte skulle vara bra nog - den luktar underbart. Typ godis.

Ja, det var typ det jag ville ha sagt. Jag brukar ju vara "emot" hårprodukter annars, iaf i mitt hår - för det känns så konstigt. Inte lika mjuk och go känsla. Men denna, åååååh, min älskling.


-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: TIGI

Kolla in priserna på TIGI hos oss och passa på att bli BannerPartner och tjäna på dina inlägg!

2010-08-01 @ 09:50:10
URL: http://www.fixatilldig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0