Tillåt mig att presentera Daniel

Okej, eftersom att jag fått typ tusen kommentarer angående detta (inte på bloggen, jag har fått de IRL så att säga. Ja, jag har ett liv utanför datorn) så vill jag bara klargöra en sak!

Angående min lista som jag skrev häromdan - som folk till och med orkade läsa igenom verkade det ju som - det var en fråga många reagerade på.

"Har någon annan sovit i din säng inatt: ... Daniel, han sover alltid med mig :]"

Ja, förkalring.
Denna Daniel är minsann ingen människa. Okej, ni behöver inte tuppa av. Denna Daniel som jag pratar om är ingen mindre än denna filur:



Detta är då Daniel. Världens mysigaste. Och JA, han sover alltid i min säng.
In fact, vi ligger faktiskt och myser just i denna stund.

.. Förövrigt.
Fråga mig inte hur han fick namnet Daniel. Han var bara en sån, och det var två smurfar som kom på det.

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0