Totally lost

Efter cirka 1 timmes grejsande i duschen, schamponering, balsamering, skrubbning, peeling, ansande av diverse kroppsdelar osv osv så känner jag mig som en levande person igen. (herregud, 1 timme!! Nu är ni nog glada att jag inte bor hemma längre va mamma och Jocke? Tänk er elräkningen på det där..)

Jag har kommit på en sak. Denna sommar är lite utav ett misslyckande.
Misslyckande 1. Nästan ingen semester, och när man väl får sin vecka så är det sämst väder, och alla andra jobbar. Kul, kul.

Misslyckande 2. Min och Tess enda krav på denna sommar var att vi skulle lyckas släpa oss till en festival. EN. Inte ett stort krav egentligen. Men hur många har vi vart på? Jo, 0. Noll. ZERO. Och hur många kommer vi kunna fara på nu?
INGEN.

Om mina och Malins planer om att dra utomlands också stupar nu vet jag fanimej inte vad jag tar mig till! :P

Men i övrigt så har sommaren faktiskt vart rätt bra.
Hoppas den inte är över än bara.

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: malin

VI SKA UTOMLANDS!!!!!!! Haha, alla tycker det är lite knasigt att vi ska shoppa grejer inna vi ens bokat resan, men nej, det är ju bara för att då måste vi boka en! Och snart gör vi det.

2010-07-31 @ 13:25:42
URL: http://looklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0