I brist på annat..

Du heter: Sandra

Smeknamn: Bullen, Zandor.. idiot? haha ne :]

Låt som när du är ledsen sörjer till: ojoj.. typ coldplay! Men lyssnar på dom när jag är glader också!

Beroende av: facebook, tragiskt nog. Musik/dans!

Vad tror folk om dig: Ingen vet. Eller jo, dom tror att jag är anti-alkohol bara för att jag inte brukar dricka så ofta

Stämmer det: Nejdå, inte alls!

Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon, mitt hår

Brukar du skratta för dig själv: Haha, ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Just nu känner jag bara för att sluta. Jävla pissvecka. Haha, bra gör det ;) "

Sprit, cider, vin eller öl: Inte vine eller öle iaf!

Brukar du bli för full: Nej, det är inte ens trevligt ju! ;D

Är du allergisk mot något: Typ, kanske färsk ananas. Tror jag, börjar blöda på tungan och grejer..

Hur svarar du i mobilen: "Hallå!"

Antal timmar sömn inatt: typ sju..

När mår du bra: När jag dansar och bara känner - ingen bry!

När blev du fotad senast: Yesterday! Fula bilder som fan kan jag tänka mig!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, grått, vitt skulle jag nog tro

Sysslar du med någon idrott: Dans

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Stå och pissa! Vilken frihet allstå!

Vad gör du i morgon: Förhoppningsvis tittar jag förbi på idun.

Vad längtar du till: Just nu, att det ska bli kväll, HEHE

Hur gammal är du: 19 bast. (för liten)

Har du sovit i din egen säng inatt: Jaoo

Är det okej att gråta: Klart.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en bil och en resa!! ;D

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: AnTaGliGeNnN

Vill du gifta dig: Vet faktist inte. Vill ha en fin klänning bara :)

Vill du ha barn: Aa lätt, och ungen ska bli som den här pojken!!!

Är du flygrädd: Nej det är bara roligt ju! Lätt jag skulle vilja bli pilot!

Hur vig är du: Rätt så vig, men inte som back in the old days..!

Tror du på ett liv efter döden? Alltså ibland undrar jag om man lever samma liv om och om igen!

Vilken ögonfärg har du: Det är typ olika! För det mesta gröna, med lite gult i.. Men ibland är dom typ blåa, ibland gråa!

 

 

Jihaaa, have fun reading it!

-- Sandra --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0