"Do har en fågel på dig!!"

Jag gillar att man är sådär snygg när man vaknar upp "dagen efter". Håret ser ut som ett enda stort knullrufs - trots att man sovit själv. Hur går det till? Fast just det, jag hade ju min daniel här.. kanske är hans fel!

Förövrigt så måste jag bara säga att jag har börjat drömma SJUKA drömmar. Det är helt stört, jag blir typ rädd för mig själv!
Som inatt drömde jag att jag och två vänner var hemma hos mig och softade bara. Sen så börjar polisljus lysa in runt dörren så jag går dit och öppnar - trodde att dom ville in till mig av någon anledning! Men så var inte fallet, de skulle in i lägenheten mitt emot. Där var det någon som brytit sig in och stulit ett alarm?!
I alla fall, på något sätt så lyckas dom som brutit sig in typ fly, eller så kom jag in i lägenheten där dom var på något sätt. I alla fall så var vi i samma lägenhet helt plötsligt, och då skulle dom typ döda mig och GUD - det var hemskt! Poliserna som var där var ju helt efter och handikappade.

Läskig skit!

Iaf, got miself en ny tattoooooooooo!


Nu får ni även se mitt fuckface, men det bjuder jag på!
Tack och hej leverpastej,
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0