IKEA

Imorron är det dags, dagen D. Dagen då jag och Malin tar pensionärsbussen till IKEA för att shoppa loss. Med mer än hälften kvar av löningen, och med löning igen på fredag kan det inte kännas bättre. Men kanske lite farligt, önska mig lycka till att inte shoppa upp alla mina pengar!

Nej gud vad jag taggar!

Sen måste jag bara säga att jag har än en gång konstaterat vilket underbart jobb jag har. Riktigt goa arbetskamrater också, vi skrattade så mycket på mötet idag att tårarna bara sprutade. Mitt i det hela börjar det stekas hamburgare också och jag vet inte vad.
Riktigt soft möte om jag säger så.

Kan väl passa på att säga att vi söker faktiskt folk till hösten! Så om ni är intresserade, lägg ett cv till mig så kan jag skicka det till rätt person! Det är riktigt roligt.
Och ja, nämnas bör väl att det är på Hörnefors ungdomsgård.

Sweetness. Nu blir det sömn för mig, man måste ju ladda för en heldag på ikea och Birsta city!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0