Min nya kärlek

Audi s5.

Det är allt jag har att säga. Eller fyra snygga brudar + chaufför, bäst musik ösandes ur högtalarna, och en snygg bil som bara flög fram över umeås gator. JAG ÄLSKAR FART!!
Det blev alldeles pirrigt i magen, jag satt och log/småfnittrade för mig själv hela vägen till corona. Vilken känsla.

Den dagen jag blir rik ska jag köpa en Audi s5.


Förövrigt så var corona läskigt, det var massa snubbar med masker. Men sjukt nice, jag diggade musiken, och faktumet att jag har träningsvärk såhär dagen efter säger väl en del bara det!

Sen tackar man ju aldrig nej till gratis tequila-race heller för den delen.



Idag har det vart ännu en såndär chill-söndag. Jag gled ner till Tess. Vi tog cykeln och cyklade till ängarna. Sen for vi på äventyr till ersboda (känslan av att cykla igen - underbar).

Det hela slutade med en långpromenad ner till stan i regnet. Dock var det nog bara jag som uppskattade det - men vad ska man göra? Jag har alltid gillat regn, och det är mysigt att promenera när det regnar.

Nu sitter jag här i sängen och känner mig bara väldigt tillfreds och nöjd med allting. Det här har verkligen vart en underbar helg. Hoppas ni andra haft det lika bra som mig!

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0