Mixtape

Jag ska trotsa resten av allmänheten genom att inte döpa detta inlägg till "Valborg".

Däremot ska mitt inlägg ändå handla om just det, valborg. Jag måste bara säga att trots att jag jobbade så hade jag en mycket, mycket rolig och trevlig valborg. Vi lekte massa lekar, spelade wii, kort osv osv. Som en vanlig arbetsdag helt enkelt ;) Stämningen var på topp och det var mysigt bara.
Vad som hände sen, det vet ingen, men det var rätt trevligt det också! ;)

Så, hoppas alla hade en lika bra valborgsmässoafton som jag!


Förövrigt så har denna lite sega dag spenderats med att spana in nya spotify, det är rätt soft - men jag har fortfarande lite funderingar kring det.. Men man lär sig väl med tiden antar jag!
Även så tycker jag att ni ska ta och lyssna på min playlist - gamla goingar för det mesta. Jag får i alla fall en och annan nostalgi-tripp när jag hör dessa låtar! <3

Mixtape

Ha en fortsatt mysig dag!

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0