Söndag

Jag har haft en underbart mysig söndag. Jag fick besök av papi och Oskar.. Oskar verkade inte riktigt förstå det där med att jag har flyttat hemifrån. Han undrade varför inte min mamma var hemma. Gullibull.

Sen var jag och träffade mina gamla danskompisar - tittade på deras föreställning!
NI VAR ALLA JÄTTEDUKTIGA OCH JAG VILLE NÄSTAN FÄLLA EN LITEN TÅR.
Det fick mig även att tänka tillbaka på mina dansdagar, tiden då jag praktiskt taget bodde på dansskolan. Åh, det var tider det! Lite lätt deprimerad blev jag - JA. Men det ska tas igen nu till hösten, tänk för jag har ju ett fast schema, hallelujah!

Ja, och vad hände sen? Jo, min andra hälft kom hit och hälsade på.. Eller hon är faktiskt fortfarande här. I alla fall så har vi dansat (riktigt roligt, jag ångrar att vi inte spelade in en video på det). Sen degade vi.. tills vi, halv tio kom på att - FAN. Ska vi färga håret på något nice sätt?
AA LÄTT AZzZZÅh. Så det var bara räser till ica maxi, köpa färg, och nu sitter jag här med lite flashiga slingor i miN hår, och Tess har några på G. Det kommer bli nice bajs när det är klart!


Och vet ni vad. Nu har jag även lyckats skriva ett sånt där typiskt inlägg som jag brukar hata att läsa. Så jag ber om ursäkt, men var bara tvungen att skriva av mig för jag har haft en sån underbar dag! :D

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: malin

men asssså, nu vill jag se ditt hår ju!

jag ska färga mitt i veckan också :)

2010-05-10 @ 20:41:08
URL: http://looklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0