Tomt


Helt slut efter en hel dags jobbande.

Jag börjar tro att jag är något utav en mänsklig klätterställning. Ser jag ut som en sådan?

Jag fick hjälpa några söta flickor med deras dans som dom ska dansa med i "talang". Sånt gillar vi. Söta barn. Snälla barn.

GANGSTAAAAH.

Jag kan även förtälja att det var en lite eljest kille utanför ica som ville bjuda mig på date. Men han frågade inte mig utan han frågade min "mor" (som förövrigt var min arbetskamrat, men han trodde det var min mamma). Han tyckte att jag var söt också. TackaRR.

- En stor apa som är med i en film
- Ehhh, öööh, EH EH EH
- K K
- Eeeeeeeeeeeeh, KILLER KEN!!!


Tänk så tokigt det kan bli när man spelar med andra ord. Det är mysigt.
Och på tal om mysigt, nu ska jag mysa ner mig i sängen med ett glas mjölk, ballerina kladdkaka och film.

Godnatt.

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0