Creepy dreams are haunting me

(bilden tagen när det var mörkerstig.. jag var typ räddare än vad ungdomarna var där ute i skogen)



Alltså shit.
Det här var ingen bra natt, jag har drömt mardrömmar hela natten!

Kommer ni ihåg när man var liten och drömde en mardröm som gjorde att man vaknade upp alldeles kallsvettig, och det första man gjorde var att springa till mamma? Jag önskar att jag hade haft mamma nära mig inatt och inte tre mil bort!

Dröm nr 1
Jag är och jobbar på något ställe som verkar vara typ fritids/ungdomsgård i ett stort hus. Där är det en tjej som helt plötsligt blir psyko. Hon vägrar fara hem, för hon börjar tro - eller vill tro - att jag är hennes mamma. Inte nog med det, jag blir sjukt rädd för den här tjejen, för hon är så smal så att hon ser ut som ett vandrande skelett, OCH hon tänker försöka döda min mamma! Men ingen annan fattar detta, de tror bara att jag är nojjig, men jag är heeeelt säker.

Alltså, det låter inte så himla läskigt när man skriver ner det såhär - men det var det!
Jag menar, läskiga drömmar har man väl ändå lite titt som tätt, men det här var helt sjukt. Jag var så himla rädd när jag vaknade att jag knappt kunde somna om.

Den andra drömmen handlade mest om ett spöke, eller demon som besatt mina kompisars kroppar och alla började typ slå varann för att döda demonen  som bara bytte kropp hela tiden = vi slog varandra och inte demonen!
Haha, jag vet - det låter helt sjukt! Men det var läskigt, även om det inte låter så :P

Nu måste jag ta en liten powernap om jag ska orka tvätta!!

Ikväll blir det bio, skräckis. Bra tajmat, huh?

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0