Ritualen

Alltså.. Jag är lite kluven angående om mitt val att se denna film var ett bra val eller ej, speciellt med tanke på nattens äventyr. Hur som haver är det gjort, och jag måste säga att jag tvekar inte på att det finns typ demoner och shit.. Jag menar, efter all min tid på norrbyskär är jag superövertygad om att övernaturliga saker finns.

Nu ber jag och hoppas bara att jag ska slippa stöta på någon demon under min tid på denna jord. Jag tycker faktiskt sånt är otroligt läskigt och obehagligt. De som utför exorcism är ju sjukt modiga, det är en sak som är säker!

.. Men jag kan inte förneka, det är samtidigt något jag är riktigt fascinerad av. Men som sagt, jag håller mig helst till skräckfilmer och skräckspel - INTE the real deal så att säga ;P

Imorron har jag sovmorgon, förstår ni hur underbart det känns?!

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0