SOL

Tänk vad lite sol och värme kan göra så att det spritter och sprätter i kroppen. Jag känner livslusten sakta krypa tillbaka.

Idag såg jag en gubbe med sånhär mustasch, det tyckte jag var lite coolt och fnissigt.



Något mer som kanske gjort att jag fått livslusten tillbaka är att jag har fått ett underbart vik i 6 veckor på lyan (dagis). Hur kan man inte bli glad om man bara få leka med dessa små liv hela dagen..
Jag försökte göra en illustration på hur söta dom är, men den blev ungefär lika lyckad som illustrationen ovan... om inte än värre. Meeneneenenene. Här är den ändå. Bara för att ni ska kunna tänka er in i min värld.

Typ minsta barnen med största ögonen. 1-2 år. Känn på den ni.


-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: malin

Hoho, det är en kille på gymmet som har en sån mustasch! Han är fett frän. Han mixar liksom en sån musch med heltatuerade armar och styrketräning.



Haha, jag gillade dina illustartioner! Men alltså, är det bara minikids där du är? mysigt alltså!

2011-03-07 @ 16:06:22
URL: http://looklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0