Söndagsmys



Förstår ni nu varför jag längtar till påsk? (notera sololjan också heheh FNISS)


Idag är det sköna söndag, solen skiner och fåglarna kvittrar. Själv har jag suttit ute och njutit av det fina vädret, och har även grillat lite korv till lunch med familjen. Livet här på Östermalm är allt bra underbart. Det är som en helt annan värld när man kommer hem, nästan som en liten semester från sitt egna liv.
Ändå konstigt, med tanke på att det var inte länge sedan jag flyttade hemifrån, bara lite mindre än ett år sen. Tiden går fort!

Nu håller jag på att baka en kolapaj med pecanvalnötter (ica hade inga pecannötter, hur kan man inte ha det?!?). Det är lite utav ett projekt har jag märkt, med deg som ska vilas, och kolasmet som ska sjudas i ca 1 timme!! Men det kommer nog bli MUMSIGT när det är klart!

Men nu mina vänner, ska jag fortsätta min sköna söndag AFK (away from keybord så att säga). Om ni har tråkigt kan ni alltid kika in på några konstiga filurers blogg http://ensammahemma.blogg.se/
Det kan ju vara underhållande att sitta och titta lite vad dom håller på med.

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0