2012-02-17

Imorse när jag vaknade skrek hela min kropp NEJ.
Hade ont överallt, trodde först det berodde på de senaste dagarnas träning, pole och dubbelpass på gymmet igår (step up och spinning).

... Men sen så insåg jag att jag har nog dragit på mig en förkylning, grattis.
Hursom, kämpade mot förkylningen och gick till stan i detta underbara väder, om varje vinterdag vore såhär hade jag inte klagat!!

Dock vill jag passa på att lägga in ett annat klagomål, alltså, affärerna här i stan, de är ju hopplösa för tillfället! Hittar inget fint :(



Måste även passa på att säga grattis ännu en gång till min finaste, bästaste, underbaraste, knasigaste, roligaste, snyggaste Malin på hennes födelsedag!!
Puss gumman, imorron ska vi ha så jäkla kul!!!!!!!!!!!!

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Verdi

Underbart väder helar!



Krya på dig :)

2012-02-18 @ 19:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0