BAKEOFF

Idag var det dagen vi alla i team BB2 väntat på, dagen med stort F som i FIKATÄVLING!
Det var en hård match, men jag får väl buga och bocka och erkänna mig slagen av Mr Jens-the-bananacake-guy! Grattis, grattis, men detta var ju inte en tävling om ära, nej nej, ett party-sugrör ska du få så du blir full som en kastrull på nästa feeeeZt.

Men måste bara klämma in att mina bullar var inte långt efter, det blev tillochmed omräkning för vissa trodde på fusk i räkneriet där, jomantackar jaaaaa ;)

- Vad ska man säga, man har ju lärt sig av den bäste!
Synd bara att de inte var sådär fina idag, allt pärlsocker hade ju hunnit smälta. Jag skyller på det.

Over and out!

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0