Träning

Har just kommit hem från ett underbart pole-pass!
Danielle är inte nådig på hennes träningar, men det är så himla härligt, när hela kroppen bara skakar efter passet för att man har verkligen gjort allt man kan och orkar. Underbar känsla!

Hursom, lärde mig ett nytt trick idag. butterfly!
Sätter den ju inte supersnyggt, men något att slipa på!

image description
Där har ni den ja!

Sen tog jag även lite stretchbilder, har inte kämpat så mycket med stretchen som jag kanske borde, så för att tagga mig själv tänkte jag ta lite utvecklingsbilder. Blev bara en bild som hastigast där i slutet på passet, men här har vi iaf utgångsläget!
image description

.. Helt otroligt att vänster som alltid vart mitt "felben" är det som är "rätt" nu. Måste nog ha med min bristning i muskelfästet back in the dayZ som gjort det. Men men, ska träna imorgon också, ska försöka få bättre bilder på utgångslägena i spagat och split.

... För ni måste ju tycka att det är DÖÖÖINTRESSANT att se. NOT. Men nu får ni det ändå. :)

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Anonymen

Klart det är intressant att titta på dig!

2012-02-23 @ 12:05:00
Postat av: sman

åhhh minns muskelbristningen...det va fina tider det renen!!

2012-02-25 @ 16:34:29
URL: http://saera.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0